Haber

MASKİ 7/24 aktif

MANİSA (İGFA) –Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, kamuoyunu bilgilendiren bir açıklama yaptı.

Açıklamada, su ve kanalizasyonla ilgili sorun ve taleplerin kısa sürede çözülmesi için kurumun iletişim araçlarında kayıt oluşturulmasının gerekli olduğuna değinilerek, “MASKİ Genel Müdürlüğü olarak çalışmalarımıza devam ediyoruz. Vatandaşlarımızın sorun ve taleplerine 7/24 çözüm üretiyoruz. Dijitalleşmenin her alanda yaşandığı bu dönemde vatandaşlarımızın su ve kanalizasyonla ilgili taleplerini 185 ÇÖZMER üzerinden ya da Facebook, Instagram ve X (Twitter) gibi sosyal medya hesaplarına mesaj göndererek iletmeleri halinde vatandaşların sorunları çözüme kavuşuyor. kayıt altına alınarak ilgili ekiplere yönlendirilir. Kurum dışında farklı kanallara bildirilen ancak kurumumuza bildirilmeyen sorunlar, kayıt altına alınmayan arızaların kurumumuza ulaşması zaman alabilir, müdahalede gecikme gibi aksaklıklar yaşanabilir. “Olası arızalara daha hızlı müdahale edilebilmesi için arıza bildirim ve taleplerinin doğrudan MASKİ’ye bildirilmesi rica olunur.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu
escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
adalar escort
arnavutköy escort
ataşehir escort
avcılar escort
bağcılar escort
bahçelievler escort
bakırköy escort
başakşehir escort
bayrampaşa escort
beşiktaş escort
beykoz escort
beylikdüzü escort
beyoğlu escort
büyükçekmece escort
çatalca escort
çekmeköy escort
esenler escort
esenyurt escort
eyüp escort
fatih escort
gaziosmanpaşa escort
güngören escort
kadıköy escort
kağıthane escort
kartal escort
küçükçekmece escort
maltepe escort
pendik escort
sancaktepe escort
sarıyer escort
şile escort
silivri escort
şişli escort
sultanbeyli escort
sultangazi escort
tuzla escort
ümraniye escort
üsküdar escort
zeytinburnu escort
istanbul escort